14 Ocak 2010 Perşembe

Efsane...


Çocukluğumun 11 numarası ''Alo'' dedi bana bugün.

Karşımdaki Metin;

Hani şu depar attığında saçları dalgalanan.

Dalgasına vurulduğum, dalgalanıp durulduğum...

Abi dedim gelsene Forza'ya kıralım iki lafın belini.

''Internet kullanmıyorum ki be abicim.'' dedi.

Arada parazit yaptı telefon, sesler karıştı birbirine falan fıstık...

Paraziti bile ayrı güzeldi gerçi.

O forma da sizlerle başkaydı inan.

Tribün liderinin cenazesinde ağlayan kaç futbolcu kaldı ki?

Sormuşlardı giden kim diye, ''Bizim Optik'' demişti.

Ben de ''Bizim Metin'' ile konuştum bugün.

Bir zaman makinası lazım şimdi doksanlı yılların başına atsın bizi.

Anıları anarken anladım ki çok özlemişiz seni...

Sarı fırtınam, felaketim hasretim...

En büyük her daim Beşiktaş be abi.


Hiç yorum yok: